About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Saturday, March 31, 2018

Bongobon

Het concept is leuk , je week niet wat gekocht en ervaringen zijn leuker dan bezittingen dus zo een bon is een goed idee.
Ben ik nu de enige die vergeet dat ik een bon heb waardoor ze verlopen en ik ze moet verlengen en ze uiteindelijk toch nog geld kosten.
Deze avond gingen we eten met een bongo die ik al verlengd had en die nu weer bijna verlopen was. Ik had gekozen voor een restaurant in Maastricht, Bokes.
Het voorgerecht was voor ons beide scampi's gegarneerd, heel lekker.


Daarna heb ik zalm genomen met een wijnsaus en mijn man steak.


Het eten was heel lekker, de bediening heel vriendelijk. Als afsluiter dronken we nog een déca waar we een aantal chocolaatjes bij kregen.
Al bij al was het een leuke ervaring , zeker een aanrader voor wie een gezellige avond wil beleven.

Nu nog de 2de bon activeren voor aleer hij alweer verloopt en de bon voor een overnachting kan ik ook beter gaan bekijken zien wat daar de vervaldatum is.


Ja, ik doe ook mee met 40 dagen bloggen, dit is blog 39/40. Normaal had vandaag 40 moeten zijn , maat ik ben best tevreden met het resultaat voor een eerste poging.






No comments:

Post a Comment