About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Thursday, March 15, 2018

Afscheid

De titel klinkt zwaar, maar het gewicht van het onderwerp valt reuze mee. Vanaf 1 april , neen het is geen grap, ga ik halftijds bij mijn huidige werkgever werken eigenlijk 3 dagen en 2 dagen als zelfstandige en dan moet ik afscheid nemen van mijn bedrijfswagen, een mooie oranje blik met wielen en ook van de tankkaart wat toch wel pijn gaat doen.


Foto van toen de wagen heel nieuw was, ondertussen ben ik spijtig genoeg een aantal maal gebotst waardoor herstelwerken nodig waren en waardoor ik helaas in een hoge categorie van verzekering ga vallen.

Dus in plaats van besparen gaan er meer kosten zijn, maar ik was toe aan iets anders, iets met meer afwisseling en meer zelfstandigheid. Gehoorzamen zit niet in mijn aard, spijtig genoeg lijken mijn kinderen op mij.
Vrijdag de 30 ste maart komen ze langs en daarna ga ik mijn auto halen, een auto waar ik elke maand voor moet betalen. Gelukkig krijg ik voor de kilometers die ik op mijn drie dagen als werknemer maak wel een vergoeding. Maar we zullen zien of de inkomsten hoog genoeg gaan zijn. Indien niet toereikend kan ik mij alsnog  toeleggen op gekke besparingen of misschien kan ik minder gaan eten, dan geraak ik aslnog af van de 3 kg overtollig wintervet.
Wintervet is blijkbaar geen goed Nederlands , als suggestie krijg ik wintervent, geen idee wat dat precies is.

Ja, ik doe ook mee met 40 dagen bloggen, dit is blog 26/40.

No comments:

Post a Comment