About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Tuesday, March 27, 2018

Eindevaluatie Hellofresh

We hadden 3 maaltijden voor 4 personen, een extra probleem bij ons is dat ik geen vlees eet de andere 3 wel.
Wat betreft de levering zelf kan ik kort zijn , was perfect.


  • De eerste maaltijd was een vegetarische lasagne met prei en courgette. Lekker bevonden door de volwassenen en minder door de jeugd. Wel ontzettend tijdrovend, dus zeker op voorhand te maken in het weekend. Bij mij toch , hier heb ik door de week geen tijd voor. Het recept was duidelijk hoewel ik toch nog wat courgette over had en ik er toch in slaagde om een fout te maken. Gelukkig kon ik dat deel opnieuw maken.

  • De 2de maaltijd was  noedels meet 5-kruidenkip, dus daarover heb ik geen mening wat betreft smaak maar de bereiding was makkelijk , had wel geen ketjap in huis maar zonder werd het ook gesmaakt. De drie vleeseters vonden het lekker, alleen was de jeugd verwonderd dat het kip was  ,het leek meer op shoarma.



  • Het derde gerecht was fusilli met mais, courgette en feta. Bereiding gebeurde door mijn man, en hij was de enige die het lekker vond. De zonen vonden het echt "ranzig" zoals ze dat zo mooi verwoorden. Ik had honger dus heb er wel wat van gegeten, maar dat zuren vond ik echt niet lekker.





Eindconclusie: mijn man zou het voor zich zelf nemen moest hij alleen wonen. De kinderen hebben liever dat ik mijn pasta's met wokgroenten maak en ik ben niet volledig overtuigd. Sinds de testweek heb ik telkens de volgende levering uitgesteld. Dat komt omdat ik de prijs voor sommige gerechten hoog vind, zeker de gerechten zonder vlees of vis. Bovendien vond ik de bereidingen op het eerste gezicht niet de moeite waard,niet speciaal genoeg. Misschien dat ik het nog eenmaal probeer volgende week als de kinderen er niet zijn.


Ja, ik doe ook mee met 40 dagen bloggen, dit is blog 36/40. 





No comments:

Post a Comment