About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Tuesday, March 6, 2018

Het blad is wit

Dit is zo een dag waarop ik geen inspiratie heb, bij elk mogelijk onderwerp vraag ik mij af of het wel interessant is wat ik erover te zeggen heb.

Het is ook zo een dag waarop een aantal dingen mislopen. Twee pubers thuis ziek, vooral de oudste veel te veel ziek de laatste tijd. Zo veel dat de school ongerust wordt. Een oorbel kwijt op het werk, een van mijn weinige kostbare oorbellen want gekregen van manlief. Dus kwijt of deze morgen zo verstrooid dat ik er maar een aan heb gedaan, dan kan in mijn geval ook. Waterflesje omgevallen op mijn bureel, gelukkig niet te veel op mijn laptop.

Maar ter compensatie ben ik daarna nieuwe loopschoenen gaan kopen , gek genoeg om geld te besparen. Dat zit zo, mijn huidige loopschoenen hebben bijna 1000 km op de teller en vorig jaar bij de loopwinkel
hadden ze ook Nikeschoenen opgegeven als mogelijkheid. Af en toe werk ik als externe bij Nike waardoor ik in de shop een korting krijg. De loopschoenen die ik toch nodig had, heb ik dus kunnen kopen voor 60 euro dat is een koopje. Het is wel de nieuwe versie , maar dat zou in principe geen verschil mogen maken. Bovendien zijn ze gewoon zwart/wit wat ik wel leuk vind.

Foto van de doos van vorig jaar



Ondertussen is mijn iPhone zich aan het resetten, camera werkt niet meer en dat is de tip die ik bij Coolblue kreeg. Benieuwd of dat gaat werken, fingers crossed want mijn gsm opsturen en tijdelijk zonder zitten is geen optie.



Ja, ik doe ook mee met 40 dagen bloggen, dit is blog 19/40.

Update: Iphone niet in orde, oorbel lag nog thuis, hoe verstrooid kan een mens zijn

No comments:

Post a Comment