About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Tuesday, March 20, 2018

Moeder waarom schrijven wij?

Zonder de 40 dagen stimulans was ik vermoedelijk al lang gestopt met bloggen.
Wie zit er te wachten op nog een blog van iemand die duidelijk niet kan schrijven en geen wel omschreven blogthema heeft?
Door mijn hoofd razen continu gedachten, ideeën en zelfs discussies over allerhande onderwerpen. Maar in tegenstelling tot veel mensen die de behoefte voelen om op elk feit te reageren, zie de vele commentaren op smoelenboek, vind ik het moeilijk om mijn gedacht neer te pennen (typen).
Bij elke uitgesproken mening heb ik dadelijk een tegengedachte, ja maar om die of die reden dit of dat en dus is alles misschien toch niet zo bedoeld enz.. en als ik zelf iets wil zeggen wik en weeg ik mijn woorden een oneindig maal opdat ik toch maar niemand zou kwetsen.

Dezelfde overdreven inleving heb ik ook bij mij twee puberkinderen, zelfs met de hond. 
Opvoeden is daardoor niet makkelijk.
Schrijven ook niet.

Ja, ik doe ook mee met 40 dagen bloggen, dit is blog 31/40. 

No comments:

Post a Comment