About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Saturday, March 17, 2018

Zaterdaggame

Het nadeel van ijshockey zijn de afstanden, vanavond wedstrijd in Liedekerke net op het moment dat de bekerwedstrijd doorgaat op de Heizel. Dus Waze stuurde ons door het centrum van Brussel. Game start om kwart na 8 , ongeveer om kwart na 10 gedaan en dan hopelijk tegen 12 uur thuis.
Gelukkig morgenvroeg geen voetbal.
Dit stuk met weinig inhoud schrijf ik dus op mijn iphone mijn excuses voor de schrijffouten.
Ik vraag mij soms af wat mensen doen die meer dan 2 kinderen hebben, niet alleen wat betreft tijd maar ook financieel.

Ja, ik doe ook mee met 40 dagen bloggen, dit is blog 29/40.

No comments:

Post a Comment