About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Thursday, March 22, 2018

Ontwenning

Uiteindelijk ga ik mijn iphone toch maar opsturen, zo zonder camera is ook niet te doen. Een post met alleen maar een foto bv. gaat niet want geen camera, een beeld plaatsen bij mijn run is ook niet mogelijk.
Ik moest papieren doormailen om mijn verzekering in orde te krijgen. Inscannen met Gsm ging niet , foto gewoon ook niet en toen ik scande via mijn pc was het bestand zo groot dat doorsturen niet lukte, ook niet toen ik pagina per pagina probeerde ... Uiteindelijk ging een foto nemen met Messenger wel nog, zodat ik de foto's op die manier kon opslaan en alsnog doormailen.
Dus hij gaat op de post en dan heb ik hopelijk mijn gerepareerde gsm terug na 2 à 3 weken.
Ondertussen ga ik een gsm gebruiken die ik nog heb liggen, waar ik mee kan bellen en sms'en , dingen die mensen vroeger altijd deden.
Raar dat het zo snel went om altijd online te zijn, hoewel ik op mijn totale leven langer of- dan online ben geweest  en al boven de 20 was toen ik mijn eerste gsm had.

Ik ben benieuwd wanneer de ontwenningsverschijnselen gaan beginnen .....

Ja, ik doe ook mee met 40 dagen bloggen, dit is blog 33/40. 

No comments:

Post a Comment