About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Sunday, March 4, 2018

Welke blogs vind ik leuk

Ik volg heel veel blogs, maar ik vind ze niet allemaal even leuk Maar een aantal vind ik echt goed.

1. Annemerel:

Een loopblog van iemand veel jonger en veel sneller. Ze heeft ondertussen al 2 boeken uit, het eerste heb ik gekocht en vond ik goed. Het leuke is dat ze de goede en slechte dagen beschrijft en ook over meer vertelt dan alleen  haar lopen.

2. Klivia:

Grappige blog die zowel de positieve als negatieve dingen beschrijft, altij met de nodige humor. Ze vertelt over haar job, haar gezin op een realistische manier.

3. Lillith:

Heel leuke blog, heel mooi geschreven. De onderwerpen zijn heel gevarieerd en hoewel vele zaken voor mij al effe geleden zijn vind ik deze leuk om te volgen.

4. Luna:

Heel leuke blog, Ook hier zowel het goede als slechte van iemand wiens leven niet lijkt op dat van mij maar ondanks dat toch heel herkenbaar is.

5. Sofinesse

Een mooie blog van een jongesnmama, net als mij, maar die van mij zijn wat ouder. Ze is niet alleen mama, maar heeft een job die ze met passie doet en geeft een mooie realistische kijk op haar leven. In Gent wat ik een mooie stad vind, waat ik over getwijfeld heb om daar te gaan studeren , uiteindelijk is het Antwerpen geworden?

Al deze blogs hebben gemeen dat ze niet enkel het mooie laten zien maar naar mijn gevoel wel door mooie mensen worden geschreven. Er zijn er nog maar die zijn voor een andere keer.




foto


Ja, ik doe ook mee met 40 dagen bloggen, dit is blog 17/40.

No comments:

Post a Comment