About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Friday, March 2, 2018

Overload

Tegenwoordig heeft iedereen het druk, het standaard antwoord als je mensen vraagt hoe gaat het ermee? Zelf heb ik dat niet , ik heb niet het gevoel dat het te druk is. Tot iemand mij een opsomming geeft van alles wat er speelt: een job waarbij ik af en toe een nacht moet werken , een andere waarbij ik af en toe weekend en geregeld avonden moet en opstart nieuwe praktijk, onzekerheid over inkomen, twijfels over nieuwbouw of verbouwing en hoe te financieren, proberen te lopen en voorbereiden voor een halve marathon, 40 dagen bloggen en nog een aantal zeer persoonlijke dingen. Dat alles met een afwezige schildklier waarvoor ik medicatie neem maar die me toch parten speelt...
Misschien kan ik de volgende maal ook "druk" antwoorden als iemand vraagt hoe het is, maar vermoedelijk zal ik toch terug mijn standaard antwoord geven: "cava".


foto geleend van het grote web

Ja, ik doe ook mee met 40 dagen bloggen, dit is blog 16/40.

No comments:

Post a Comment