About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Monday, March 5, 2018

Hello Fresh

Iets wat ik al lang wou proberen en toen we tijdens het burenetentje van nieuwjaar een coupon kregen voor een gratis eerste box en die bon vervolgens bijna verlopen was, heb ik toch snel eentje besteld.
Over de levering kan ik kort zijn, was perfect.

Vandaag heb ik de eerste maaltijd gemaakt, over de smaak kan ik nog niet berichten want we gaan het maar eerst morgen eten.
Tevoren had ik gehoord dat de instructies zo waren dat iedereen de maaltijden kan bereiden, echter ik heb toch een aantal fouten gemaakt. De eerste fout, te veel bouillon heb ik kunnen herstellen, maar ik heb een deel van de kruiden niet gebruikt en nog een heel aantal lasagnevellen over dus ik ben benieuwd of we genoeg gaan hebben voor ons 4. Het bereiden was een hele klus, normaal heb ik sneller eten op tafel.
Verdere evaluatie volgt nog






Slechte kwaliteit van foto's, maar de gsm van mijn camera is stuk , enkel de selfie-camera werkt nog , wat het maken van beelden niet makkelijker maakt.

Ja, ik doe ook mee met 40 dagen bloggen, dit is blog 18/40.

2 comments:

  1. Wat leuk, ik heb het ook uitgeprobeerd. Ik vond het supervers en lekker. Ik heb het nu net stopgezet, of ik verder ga weet ik nog niet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik vond het ook wel lekker, mijn man absoluut , alleen de kinderen waren minder tevreden , dus ik twijfel ook nog

      Delete