About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Thursday, February 22, 2018

Vakantieplannen

Vorige zomer ,we de vakantie gemaakt die onze oudste zoon altijd al wou doen, Costa Rica. Ideaal gezien blijf je bij zo een verre bestemming een aantal weken ter plaatse. Maar wij zitten met een verlofregeling van telkens 14 dagen bij mama of papa, tel daarbij de vlucht zo kom je aan een 12 tal dagen op bestemming.  Ondanks de beperkingen was de reis heel mooi, we reden rond met een auto en verbleven telkens een aantal dagen in een hotel dat vooraf geboekt was.  De reis zelf was geboekt via Travelnauts, een aanrader.
Het  regelen vooraf ging heel goed, voorstellen werden gedaan , die werden ook vlot weer aangepast en eindigden uiteindelijk in een al even vlotte boeking. De nodige papieren werden zelfs aan de deur afgeleverd.
Ter plaatse liep alles alweer gesmeerd , de hotels waren mooi, mensen ontzettend vriendelijk , de mogelijkheden om te eten waren perfect. Ook de hygiëne overal was perfect, de kleinste strandbar had een proper toilet, beter dan de meeste sanitaire voorzieningen in Frankrijk.
Als afsluiter , een aantal foto's




























Met andere woorden een aanrader, maar wel een serieuze hap uit mijn budget. Een budget dat ik pas recent heb, Ynab , maar daarover schrijf ik misschien een andere keer. In ieder geval is het te besteden bedrag dit jaar veel kleiner en de reis gaat daarom iets korter bij huis zijn maar ver genoeg om zeker te zijn van zonnig weer. Echter ook dit komt in een andere blog , vermits ik meedoe aan de 40 dagen bloggen en ik wel wat inspiratie kan gebruiken.

Ja, ik doe ook mee met 40 dagen bloggen, dit is blog 7/40.
Meer info hier en alle deelnemers vind je hier


No comments:

Post a Comment