About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Sunday, February 25, 2018

De drempel

Vandaag belangrijke stap in de opbouw naar de halve marathon, een duurloop die langer dan een uur duurt. Het ging langzaam, maar ik heb het gedaan. Het was koud, maar zonnig, waardoor ik eerder gezweet heb dan gerild.

Afstand: 9.43 km - Tijd : 1:03:42 - gemid. snelheid 6:46 min/km -

Nu is het een kwestie van de regelmaat vol te houden. Juist op dit punt is het vorige maal fout gedaan, begin januari liep ik goed maar door daarna te slabakken was de halve marathon een ramp.
Deze maal , derde maal , moet het beter.






Ja, ik doe ook mee met 40 dagen bloggen, dit is blog 10/40.





No comments:

Post a Comment