About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Friday, February 16, 2018

Favoriete bezigheid als kind


Nog maar de 3 de dag en ik heb al geen inspiratie meer. Het is ondertussen ook al bijna 21 uur en ik ben dus te moe om nog iets te bedenken.
Dat tijdsgebrek is de voornaamste reden dat ik mijn favoriete bezigheid als kind nu een beetje verwaarloos. Vroeger las ik graag en veel, ik verslond boeken , o.a.alles van Thea beckman en nog vele anderen. Zoals mijn kinderen nu gekluisterd blijven aan hun pc als het mooi weer zo zat ik met mijn neus in de boeken.
Als ik las vergat ik alles en spannende boeken moesten uit, ik liet er mijn slaap voor als nodig. Een beetje dezelfde obsessieve manier waarop ik een 10 tal jaren geleden al de afleveringen van E.R. die ik had opgenomen achter elkaar afspeelde. Ondertussen is er Netflix en ook hier is het niet makkelijk om na een aflevering te stoppen, of misschien ligt dat aan mij, mijn man heeft niet hetzelfde probleem.
Meestal lees ik tegenwoordig via mijn e-reader, maar veel minder dan ik zou willen. Als ik lees dan vooral spannende boeken: Tess Gerritsen, Nicci French en Dan Brown.
Nu zeg ik wel, e-reader , maar sinds de vakantie kan ik zowel mijn e-reader als mijn i-pad niet meer vinden. Ze zaten in mijn handbagage en ik herinner mij dat ik bij het uitpakken dacht , ik leg ze hier in deze kast want die open ik veel , alleen weet ik nu niet meer welke kast en blijkbaar open ik die kast toch niet zoveel als ik dacht ....
Maar dat is eigenlijk voer voor een blog over mijn "werkpunten".


Ja, ik doe ook mee met 40 dagen bloggen, dit is blog 3/40.
Meer info hier en alle deelnemers vind je hier

No comments:

Post a Comment