About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Friday, February 23, 2018

aftellen van 10 naar 1





Het is niet makkelijk om van zelden bloggen , naar dagelijks bloggen te gaan. Vandaar mijn toevlucht tot lijstjes of stokjes , hoe je het wil noemen. Bedankt aan Lilith voor de inspiratie.

10 Dingen over mezelf

chaoot / empathisch / onhandig / veellezer tijdschriften, boeken , als ik iets te lezen zie moet ik het lezen, het is een verslaving /  kan makkelijk niets doen, sommigen noemen dat lui  / procrastineren kan ik als de beste, klinkt beter dan uitstellen maar komt op hetzelfde neer / Limburger / verf of beter laat mijn haren verven wegens grijze verkleuringen / introvert / onzekere zoeker

9 Dingen die ik leuk vind

Ik hou van afwisseling / chocoladeliefhebber / liefhebber van pikant eten /skiën / Netflix kijken met mijn zonen / lopen als de zon schijnt / gezelligheid /koffie / verse lakens

8 Dingen die ik niet leuk vind

Spruitjes / witloof / ruzie / mensen die mij vertellen wat ik moet doen / griezelfilms / thee / routine / huishoudelijke taken

7 Plekken waar ik graag ben

Thuis in mijn zetel / bij mijn ouders / in mijn bed als ik moe ben / op een zetel in de zon / in mijn tuin / bij mijn man / bij mijn kinderen / bij mijn hond

6 Manieren op mijn hart te winnen

Eerlijkheid / grappig zijn / sportief of creatief zijn / spontaan zijn / oog hebben voor anderen / open zijn en niet veroordelend

5 Plaatsen / landen waar ik terug of heen wil bij mij dus heen wil, ik moet nog heel veel zien

New York / Australië / Berlijn / Canada / rondrit door de natuurparken van de V..S.

4 Dingen waar ik niet zonder kan

lenzen hoewel bril gaat ook / mijn kinderen,man en hond  / schildklierpillen / auto

3 Lievelingsliedjes in willekeurige volgorde

Dat is een moeilijke, Eros  Ramazzotti en Anastacia: I belong to you omdat het ons openingsnummer was / the reflex van Duran Duran nostalgie / eminem you better lose yourself to the music omdat ik dat geregeld hoor, muziek die zoon opzet

2 wensen

Gezondheid voor mij en de mensen die ik graag zie / een positief antwoord van de bank voor de grootse plannen die we hebben

1 Laatste woord

Tevreden

Ja, ik doe ook mee met 40 dagen bloggen, dit is blog 8/40.
Meer info hier en alle deelnemers vind je hier


No comments:

Post a Comment