About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Saturday, February 24, 2018

Vakantieplannen vervolg

Dus dit jaar moest het goedkoper, dat stond vast. Maar daarbuiten wou ik ergens naar toe gaan waar we nog niet waren geweest. Dus geen Frankrijk, Gardameer of Noord-Italië, hoewel alle drie heel mooie bestemmingen. Zeker Gardameer vinden ik en mijn kinderen heel leuk.  De kinderen mochten opgeven wat voor hen essentieel was. Jarne vond zon , dieren en natuur en als laatste acieve vakantie belangrijk , voor Tibe was de zon essentieel en hij wou niet in een tent/caravan of mobilhome. Een tijd lang was Corsica een mogelijkheid, maar de boot is niet gratis en dan was weer geld dat we niet in het verblijf of aan uitstapjes konden besteden. Dus uiteindelijk is het Spanje geworden: Platja  d'Aro, Spanje, flat via Booking.com. Op 3 min. van het strand, hond toegelaten en een zwembad in de tuin. De reis zelf gaan we maken met de eigen auto, voor 4 personen goedkoper dan met het vliegtuig en eten moeten we thuis ook dus dat maakt weinig verschil.. Niks spectaculairs dus , maar aan de eisen van de kinderen is voldaan en de hond mag mee, dus we zijn tevreden.


foto van Tui reizen



Ja, ik doe ook mee met 40 dagen bloggen, dit is blog 9/40.
Meer info hier en alle deelnemers vind je hier

No comments:

Post a Comment