About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Monday, February 19, 2018

Blogsuggestie: De diepste krochten van je ziel

Waarvan vraag je je af: “Hoe komt het dat iedereen dat kan, maar ik niet? Is er één of andere geheime cursus die iedereen heeft gevolgd die ik nooit heb gekregen?”?

Zo zijn er nogal veel, volgens mijn man zit ik blijkbaar aan het uiteinde van de gausscurve  Volgens hem , want ik vind mijzelf heel normaal ...
Dus er zijn nogal wat vaardigheden van andere mensen die bij mij minder ontwikkelt zijn. Het opruim-gen, hoewel duidelijk aanwezig bij vader en moeder heeft bij mij vermoedelijk een mutatie ondergaan. Niet alleen ben ik slecht in opruimen , ik zie geen rommel, en creëer chaos in een ruimte zonder het zelf te beseffen. Geregeld heb ik mij erop betrapt dat als ik 10 min thuis ben ik rond mij kijk en mij afvraag wie al die spullen overal heeft neergelegd... Een partner die stress krijgt van rommel, zelf continu opruimt, schoonmaakt en super georganiseerd is, was misschien niet de partner die ze voor mij hadden gekozen bij blind getrouwd maar gelukkig komen we op andere vlakken wel overeen.
Wat huishouden betreft heb ik eigenlijk weinig werkzame genen gekregen, mijn beste vriendin vind het leuk om thuis dingen te doen, wat te prullen, koken, bakken of wat dingen doen. Ik heb wel plannen maar als ik thuis ben lonkt Netflix net harder dan al het andere.

Nu ja, misschien is het zoals met sporten, hoe meer je traint hoe beter het gaat, oefening baart kunst. Nu nog de moed vinden om te beginnen oefenen ....

Ja, ik doe ook mee met 40 dagen bloggen, dit is blog 5/40.
Meer info hier en alle deelnemers vind je hier

No comments:

Post a Comment