About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Monday, January 9, 2017

Daar gaan de voornemens ....

Die maand januari is onmogelijk , het is nog maar de 9 de en mijn 40 km vorige week zijn niet gelukt, slechts 29,9 km Hoe dat kwam? Ik zat op schema met als planning gisteren om 15 km te lopen. Zaterdag had ik ondanks de koude en gladde wegen toch 9.9 km gelopen.


Nog effe zicht op onze zwemvijver die mooi bevroren is.



Ging niet makkelijk met de kou en wind, ik voel mijn benen nog altijd. Namiddag zijn we gaan soldeshoppen , een laat kerstgeschenk voor mijn hubbie  die dat als kerstwens had. Natuurlijk kon ik het niet laten om zelf nog iets te kopen een kleedje en een hoed Dan snel iets eten bij de Tasty Bowl, was lekker. Er stond op de kaart dat het erg pikant was en dat viel een beetje tegen, nu hou ik nogal van het pikante en vermoedlijk is het voor andere mensen best wel pittig.



 Maar schoonzus verjaarde en om 11 uur was er brunch en om kwart voor 10 moest ik het zwemgerief van mijn oudste naar Hasselt brengen dus een vroege run zat er ook niet in. De brunch was heel lekker maar uitgebreid, eerst koud dan warm dan ijstaart en dan nog koffie en chocomousse, apfelstrudel en gebak. Dus pas tegen 4 uur thuis met een volle buik. Dan hebben we samen de kerstboom ontmanteld, het is weeral voorbij gevlogen de kerstperiode snik snik en dan om 19 uur toch nog de moed gevonden om 5 km op de loopband te lopen. Met als beloning daarna nog chocomousse en apfelstrudel en snoep , oepsie ...
Maar dus een heel gezellige zondag maar niet zo een actieve en met "way too many cal!!!"

Effe nog een foto van de mooie hond van mijn broer en schoonzus en neef, Rocky.


No comments:

Post a Comment