About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Thursday, January 12, 2017

Concretiseren van mijn doelen

Ik wil dus in het voorjaar een halve marathon lopen, maar welke nu precies? Voorlopig hou ik het kortbij namelijk de halve marathon van Luik oftewel de Maasmarathon : Dit jaar vind hij plaats op 14 mei en de halve start om 11uur in Visé. Volgens de site een landelijke loop dit in tegenstelling tot de andere marathons die ik nog wil lopen zoals Berlijn, Amsterdam, London enz .
De bedoeling is als ik ooit zover kom om daarna een marathon te combineren met een citytrip. Maar eerst dus Luik , lekker kortbij half uurtje rijden en volgens de site vrij vlak. De bedoeling is om ongeveer 2 uur te lopen , liefst iets minder maar als ik een schema probeer op te stellen en mijn tijd ingeef op de 10 km dan kom ik aan een halbare tijd van 2:07 dus als ik daar onder wil gaan zal ik een tandje moeten bijsteken of misschien een heel gebit 😄

11x14 It Takes a Special Kind of Idiot to Run a Marathon Retro Print - Typographic Inspirational Running Quote - 8x10. $20.00, via Etsy.:

afbeelding geleend van Pinterest



No comments:

Post a Comment