About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Friday, December 23, 2016

Bijna Kerst!!!

Nog een dag werken, en dan kerstweekend en een volledige week vrij. Ga proberen om zaterdag en zondag toch te lopen om de kerstkilo's te vermijden. En dan een week later is het al weer nieuwjaar, ik ga het cliché niet gebruiken maar het klopt wel ☺

Deze avond komen de kinderen van mijn hubbie , dochter en zoon met aanhang en gaan we uiteten. Tegenover ons huis is een Italiaans restaurant, lekker makkelijk. Morgenavond schoonzus die het moeilijk heeft momenteel en man en schoonmoeder voor wat kleine hapjes en dan zondag naar mijn ouders samen met de kinderen en pakjes en gourmetten. Dit laatste op speciaal verzoek van mijn jongste want dat is de max om te doen. Alleen die pakjes dat is een probleem,want weer te laat besteld en daardoor een aantal zaken nog niet aangekomen, oeps. Maar het zal wel lukken, gezellig samenzijn daar draait het om.

kerstwens.gif 512×737 pixels:



print van pinterest

No comments:

Post a Comment