About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Wednesday, December 14, 2016

Alden Biesen bestorming

Het valt nog niet mee zo een blog schrijven, ben eigenlijk ook niet zo een goede schrijver. Maar ja, niemand leest het dus maakt het ook niet zo uit ... Dus ik mocht niet lopen, heb geprobeerd om wat te crosstrainen, maar dat viel niet mee.  De zondag terug gelopen, korte tour 4.52 km op 4 december. De week erna op woensdag 7/12 7.38 km gelopen en op vrijdag op de loopband 4.51 km om toch klaar te zijn voor de bestorming van de Alden Biesen op zondag.
Ik weet niet wat het is maar zo een wedstrijd ben ik altijd zenuwachtig, wat als ik laatste ben ... Gelukkig niet laatste : mijn uitslag, V 05:49 10,4 km/h 0:58:08, was wat ik gehoopt had, beter dan in Tongeren toen ik 1uur en 2 min heb gelopen. Maar snel zal ik nooit worden vrees ik en gemakkelijk loop ik toch ook niet. De foto was niet voor publicatie, ogen dicht en lelijk gezicht getrokken. Geposeerde foto lukt niet maar spontaan tijdens inspanning trekt ook op niks.
En toch wil ik sneller worden dus dat is het doel, en hopelijk geeft deze blog de "journey naar speeed" weer ;-)

No comments:

Post a Comment