About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Thursday, December 1, 2016

Effe niet lopen

Ga je weer zien, begin ik een blog over het lopen , mag ik een week niet lopen :-(
Ik had zo af en toe pijn aan de knie maar niet het gevoel dat het probleem in de knie zat. Geluisterd naar de echtgenoot aangezien hij tonnen ervaring heeft met blessures en naar de kinesist/osteopaat gegaan. Vermoedelijk komt het van de heup, die ondertussen is losgemaakt maar effe tijd nodig heeft om te wennen aan de nieuwe situatie dus een weekje geen schokbewegingen. Bovendien heb ik ook een zooltje meegekregen want mijn rechterheup staat iets lager dan de linker.
Maar volgende week beginnen we terug, en dan zou ik zondag de bestorming van de Alden Biesen lopen , 10 km  met hellingen ik hoop dat dat lukt.

No comments:

Post a Comment