About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Thursday, June 1, 2017

effe nog een extra wedstrijd tussendoor

Als de stad waar je woont een wedstrijd organiseert dan moet je daar toch aan mee doen. Dus op zondag 21/5 vertrok ik samen met husband op de fiets naar het cultureel centrum om in te schrijven. Daarna te voet richting centrum waar ik om 14 uur een 10 km ging lopen. Zeker het eerste stuk was zwaar , we gingen richting Alden Biesen en dat is behoorlijk bergop. Daarna ging het beter, enkel warm en dus kreeg ik het toch moeilijk. Een paar meter gegaan, echt geen karakter en ook de laatste meters deed ik niet de versnelling die ik zou moeten doen met als resultaat 1:00:34.4. En ik had zo graag onder het uur gelopen :-(

Enkele sfeerbeelden:




No comments:

Post a Comment