About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Wednesday, April 5, 2017

Het nadert...


38
14
12
0 6
DAGEN

De dag van de halve marathon nadert en ik zit mijlenver van mijn ideale loopschema af. Eigenlijk volg ik geen enkel schema :-o
Dus tijd om te herpakken , terug voor regelmaat gaan en hopelijk valt het dan nog mee.


Afbeelding via deze blog https://www.hrdlpn.nl/hardlopen-motivatie/ wat over motivatie gaat en ik dus dadelijk ga lezen, kan mij misschien helpen.

En nochtans ben ik in de namiddag thuis , deze week toch, kinderen hebben vakantie maar toch komt het er niet van. Gisterennamiddag zijn we naar Maastricht geweest om broeken te kopen voor mijn 2 puberzonen en we zijn met schoenen thuis gekomen...

En we hebben een nieuwe hobby, mijn schuld , ik was begonnen met het bekijken van The black list via Netflix en nu zijn we alle drie verslaafd :-o

Dus in plaats van op tijd te gaan slapen is het nog snel een aflevering kijken en dan nog een en dan ....

No comments:

Post a Comment