About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Tuesday, April 18, 2017

Fietsen is niet altijd goed voor lopers...

Vermits mijn wederhelft niet loopt , hij zou het wel willen maar mag het niet wegens kapotte knieën (ja sporten is gezond, maar voetballen niet ;-)) ga ik af en toe mee fietsen, inclusief koersfiets met klippedalen. Bij het lopen is dromen een goede zaak , voor mij toch , zo gaat de run beter, minder last van vermoeidheid. Bij fietsen is dat iets anders, hij deed teken dat we moesten afdraaien, ik verstond het niet zat ergens anders met mijn gedacht, gevolg: bots , val , pijn.




En hoewel niets gebroken hindert het mij toch met het lopen, het is ondertussen van 2 april geleden maar bij mijn duurloop van zondag had ik nog altijd last. Maar oké, we lopen wel terug , dus het zal wel allemaal los lopen....

No comments:

Post a Comment