About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Thursday, April 27, 2017

afzien

Wie mooi moet zijn moet pijn lijden zegt men wel eens, maar blijkbaar geld dat niet enkel voor schoonheid maar ook voor snelheid. Wie snel wil zijn moet pijn lijden, om niet te zeggen afzien. En zie daar het probleem, dat lukt me niet. Intervaltrainingen, wedstrijden op snel tempo  tot het melkzuur aan uw oren uit komt zoals mijn vriend zegt , ik kan het niet. 
Maar het moet , bovendien heb ik net, nog maar eens, gelezen dat HIT het beste is om en vet te verbranden en lang en gezond te leven en er jonger uit te zien. 
Dus waarop wachten we nog!!!

No comments:

Post a Comment