About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Friday, March 3, 2017

To coolblue or not

Ik had dus een Fitbit, met de nadruk op had. Gekregen in december 2015 als kerstgeschenk en heeft leuk. Maar het bandje scheurde door.



Gekocht bij Coolblue, dus een mail gestuurd en ik mocht mijn horloge voor reparatie opsturen, maar dat was blijkbaar niet mogelijk. Ik kreeg dus geld terug in de vorm van een waardebon, niet het volledige bedrag, de Fitbit had 244,99 euro gekost en we kregen 229 euro terug. En toevallig was de Garmin Vivoactive Hr in promotie aan 229 euro.
Het doosje op zijn kop

Eerst was ik van plan de Fitbit terug te kopen, dan had ik geld over gehad want deze kost nu 199, maar ze hadden de smalle maat niet en deze ging ook niet meer binnenkomen. En ik vermoed dat een van de reden van de scheur het iets te grote bandje was. Ondertussen zie ik dat de L ook uitverkocht is en de rode vond ik niet bij alle kleding passen.Vandaar dus de switch, bovendien is de Garmin waterdicht wat meegenomen is en kan je er trainingen op programmeren. Ik moet eerlijk toegeven dat ik de fitbit iets mooier vond, de knopjes op de Garmin maken het uitzicht iets "sporthorlogeachtiger"maar ik vermoed dat ik er wel aan zal wennen.



Bijna had ik een Apple watch gekocht maar dan moest ik nogal bij betalen en ik twijfelde nog over het gemak bij het lopen. Maar vermits ik niet heb moeten bijbetalen en als de Apple watch overtuigd misschien de volgende maal?

In ieder geval als besluit , to coolblue or not? Ik ben in ieder geval tevreden over de afhandeling van deze zaak, garantie bij online kopen is niet altijd evident maar in dit geval draaide het heel goed uit.

No comments:

Post a Comment