About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Monday, March 13, 2017

Af en toe geen zin...

Voor veel mensen is lopen goed tegen de stress, ze doen de loopschoenen aan en als ze terugkomen is lijkt alles veel minder erg. Dit is niet volledig waar voor mij, als verdriet of stress erg hoog zitten heb ik geen zin en als ik dan toch loop lukt het ook niet goed want vechten tegen tranen en proberen goed te ademen is geen goede combi. Althans niet voor mij, dus momenteel wissel ik erg in km's, 2 weken geleden 33.7 , een week geleden maar 17.11 en vorige week 31.14. Bovendien waren veel runs niet goed, wel snelheid maar vaak moeten stoppen tot gisteren want gisteren ging de duurloop wel goed 15.6 km en het zonnetje scheen dus ideaal. Niet te warm, niet te koud en enkel last van mijn benen op het einde , dit smaakt naar meer !!!!




No comments:

Post a Comment