About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Monday, February 13, 2017

Terug in actie ... welke app geeft de juiste afstand?

Dus 2 weken geleden niet gelopen , maar vorige week moest er dus terug actie komen. Vorige week want as we speak/write is het al maandag en probeer ik tussenin te schrijven.


07 Feb, 17:29 Treadmill 5 31:51:00 278 cals
11 Feb, 08:11 Run 6,09 38:59:00 323 cals
12 Feb, 14:43 Run 10,6 1:08:35 621 cals

In totaal dus 21.69 km, volgens fitbit maaar en dat is raar sinds een tijdje loop ik met Runister, centjes verdienen met de nadruk op tjes ;-) en bij dezelfde loop komt de Runister op 11.9 km i.p.v. 10.6 voor Fitbit en beide zouden werken met gps???? "What the heck", laten we toch een derde app beslissen :-) Strava dus en die meet 11.4 km , laten wet dan maar besluiten dat het eerder 11 km dan 10.6 was, voelde ook zo. De bedoeling was om rondjes te lopen op de Finse piste in Bilzen maar toen zag ik na de 6 de ronde iemand op een padje buiten de piste lopen en vermits rondjes lopen saai is besloot ik het voorbeeld te volgen. Ik kwam op een splitsing waar ik een route van 6 km ongeveer kon volgen en dat heb ik gedaan. Op een km asfalt na was de volledige loop in veld en bos, leuk maar modderig. Ik had totaal geen idee waar ik was maar uiteindelijk wel terug bij mij auto geraakt, moe maar voldaan.


Modderige schoenen dus 

Zaterdag was een langzame maar leuke loop, 's morgens opgestaan en gemerkt dat het had gesneeuwd dus snelheid zat er niet in en dan maar besloten om de hond, mee te nemen. Met als gevolg dat de hond die normaal wit is nu bruinig was maar gelukkig.  En ook hier Fitbit 6.09 km, Runister 6.66 km en Strava 6.6 km. 





No comments:

Post a Comment