About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Tuesday, August 8, 2017

Een mens kan veel....

Neen, niet ik , maar de mensen die we zondag zagen afzien. We waren met de fiets richting Maastricht gereden voor de Ironman en zagen hoe Michael Weiss uit Oostenrijk onze landgenoot Van Cleven Michael voorbijging. Van Cleven, die duidelijk afzag We vreesden zelfs voor zijn 2de plaats  Maar ondanks dat Bas Diederen naar de 3de plaats opschoof, onder luid applaus,  kon hij niet meer bij de 2de in de buurt komen waardoor hij op dezelfde plaats strandde als vorig jaar.
Een voor een super atleten , net zoals al die anderen die meededen zelfs degene die niet finishte want de voorbereiding is al zo stevig dat ze niet voor iedereen is weggelegd.
En als je dan kijkt naar de laatste persoon die 16 uur en 15 min onderweg is geweest dan kun je toch niets anders dan bewondering hebben voor het doorzettingsvermogen van deze persoon die toen ze over de meet kwam nog kapotter was dan diegene die de race gewonnen heeft. Dus misschien als ik de volgende keer ga lopen en vind dat ik afzie moet ik maar denken aan haar en in plaats van te stoppen nog een tandje bijsteken.


No comments:

Post a Comment