About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Thursday, March 8, 2018

Consumptiemaatschappij

Dus mijn Iphone 7 plus van iets meer dan een jaar oud heeft een camera die niet meer werkt. Gekocht via de koele webwinkel dus moet ik ook via daar om hem te laten herstellen. Maar ik heb hem nodig, want 2 dagen per week moet ik telefonisch bereikbaar zijn en dus wil ik een vervangtoestel. Daar doen ze niet aan, maar vertellen ze bij de helpdesk. Je kan ondertussen een andere kopen en gebruiken en dan binnen de 30 dagen terugsturen, tegen dan zou mijn toestel hersteld moeten zijn. Behoudens ik natuurlijk mijn nieuw, pas gekocht tijdelijk toestel in goede staat kan inleveren.
Daar moet ik dus effe over nadenken, eerst ziek of ik nergens geen oude gsm kan oprakelen om mij te behelpen.

Ja, ik doe ook mee met 40 dagen bloggen, dit is blog 20/40.

No comments:

Post a Comment