About Me

Vrouw, 2 kinderen jongens , gescheiden en hertrouwd, hou van lopen , eten en gezelligheid, minder fan van poetsen, behoorlijk chaotisch wat spijtig genoeg de 2 kinderen geërfd hebben

Monday, February 26, 2018

Verhuizen

Veel mensen wonen jaren in hetzelfde huis, zoals mijn ouders gebouwd en er ondertussen al 50 jaar wonend in datzelfde huis. Mijn broer woont sinds hij getrouwd is ook nog steeds in hetzelfde huis.
Ik ben begonnen in Beringen op een appartement; daarna Mechelen, Wilrijk, de VS waar we 4 maal verhuisd zijn , toen Stevoort en nu Bilzen.  We wonen hier nu 2.5 jaar en zijn nu aan het overwegen om een nieuwe woning te gaan bouwen. 
Verhuizen staat in de lijst van "life chainging events" die leiden tot ziekte maar ik denk dat ik ondertussen een zekere routine heb waardoor de impact hopelijk want minder groot gaat zijn. Want als we verhuizen is dat om terug een zelfstandige activiteit te beginnen waardoor ziek zijn niet in mijn planning staat.

Een aantal woningen van de vele









Ja, ik doe ook mee met 40 dagen bloggen, dit is blog 11/40.

No comments:

Post a Comment